piątek, 8 września 2017

BACK TO SCHOOL | HAUL

Cześć!
W dzisiejszym poście przedstawię Wam rzeczy, które w tym roku trafiły do moich rąk i posłużą mi przez ten rok szkolny. Zapewne macie już dość czytania i oglądania tej serii back to school, bo pełno jest jej w blogosferze i na youtubie, ale mam nadzieję, że znajdą się osoby które chętnie to przeczytają i zobaczą zdjęcia jakie przygotowałam. Tak więc bez zbędnego pisania, zapraszam!

Zacznę może od plecaka. Kupiłam go niedawno na allegro, jest on z firmy Adidas. W minionym roku szkolnym miałam z Nike, sprawdził mi się super bo miałam go 3 lata gimnazjum. Z powodu kilku wad postanowiłam w liceum zmienić sobie plecak. Kosztował 96 zł z przesyłką (tutaj znajdziecie) i jest w odcieniu ciemnego granatu. Bardzo mi się spodobał.


Kolej teraz na piórnik, który również kupiłam na allegro (allegrowiczka ze mnie :D). Kosztował mnie on bodajże 10 zł. Jest minimalistyczny, czarny w białe kropki. Myślę, że będzie mi służył przez całe liceum.


A teraz zajrzyjmy do środka piórnika. Co się w nim znajduje? Zapewne to co w każdym innym, czyli podstawowe rzeczy: ołówek, długopis, korektor, klej, linijki, zakreślacze, cienkopisy, gumka, temperówka które kupiłam stacjonarnie (Pepco lub Carrefur). Nie zakupiłam jedynie kredek, ponieważ w domu mam ich pełno, ale czy przydadzą mi się w liceum?


Uwielbiam karteczki samoprzylepne, oraz te mini które według mnie są bardzo przydatne. Zapisuję na nich najważniejsze informacje, np. kiedy sprawdzian z czegoś, bądź kartkówka. Natomiast tymi małymi zaznaczam najistotniejsze rzeczy w książkach, które powinnam umieć lub prace domowe, aby o nich nie zapomnieć. Kupiłam je w Pepco.



Ostatnimi rzeczami z tej serii są zeszyty. Wszystkie zakupiłam w Carrefurze i ogółem za całość zapłaciłam ok. 27zł, także nie ma tragedii. Jedynie te największe do biologii i chemii kupiłam w Kauflandzie (jeden za 1,49zł). Ozdobiła mi jeden (do chemii) moja siostra, a drugi ja.
Kolejno: historia, wos, polski, wok, fizyka, geografia, matematyka, religia, niemiecki, angielski, biologia i chemia.


Spodobał Wam się ten post? Chcielibyście jeszcze jakiś post z tej serii? //M.

42 komentarze:

  1. Ale super plecak! Wg. mnie najlepsze są w stonowanych,klasycznych kolorach-do wszystkiego pasują. Super-słodki piórnik ;p

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog, obserwuje ;) i pozdrawiam ;))


    https://naatsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i obserwację, odwdzięczyłam się.

      Usuń
  3. Masz ładny plecak :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super plecak i wszystkie rzeczy :) Obserwuje :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie ten sam plecak bardzo mi się podoba i mam w planach go kupić :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chętnie pooglądam przedmioty kupione do szkoły. Zwłaszcza zeszyty, które co roku zaskakują mnie coraz bardziej swoim oryginalnym wyglądem.
    Pozdrawiam.
    Szkicownik Cookie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjecia!
    http://www.flarri.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. aż tęskno mi za szkołą! świetne zdobycze :)

    trochę o mnie, klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zeszyty :)
    Piórnik również mi się podoba. A te zakreślacze? Są przeurocze!
    Oryginalne plecaki są najlepsze, bo najdłużej trzymają. Ja swój plecak z pumy mam już chyba 5 rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej dołożyć i mieć na dłużej :)
      Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  10. Takie mini zakreślacze są świetne, na pewno się sprawdzą :D. Tylko mogą się niestety szybko pogubić :(, ale lubie te wszystkie przybory do szkoły
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej się boję o to, że szybko się wypiszą :D

      Usuń
  11. Ahaha, widzę że mamy bardzo podobny gust co do zeszytów, bo w tym roku wybrałam w 60% takie same :D

    https://tumblrgirlsxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Plecak jest cudowny! Cały czas rozmyślam nad kupnem nowego :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. To do szkoły jesteś świetnie przygotowana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy kupiłaś! Najbardziej spodobały mi się zeszyty <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rzeczy :) Obserwujemy?

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny haul :D
    Zapraszam do siebie! Dopiero zaczynam
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zeszyty :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post dear! You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?
    I will be happy

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. Amava as coisas do colégio, todo ano era uma coisa divertida pra fazer, era sempre muito bom ter coisas novas, mas eu era desorganizada, beijos flor!

    www.mulhernovaera.com.br

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy zostawiony komentarz, motywuje nas do kolejnych działań.